niedziela, 6 maja 2012

Moja Joanna

    Kalina Jędrusik,inteligentna ponad wiek jak wpisano na świadectwie ze szkoły, piękna co miał okazję widzieć każdy,seksowna czego z kolei zazdrościły jej kobiety. Dla mnie Joanna z "Lekarstwa na miłość" wg. powieści Joanny Chmielewskiej "Klin". Oczywiście wiem że jest to jedna z ról , grała w filmach,w teatrze,śpiewała i kochała: ludzi, swego Staśka jak o nim mówiła,zwierzęta. Kociara całym sercem, zresztą wszystkie zwierzęta lubiła,przyznaję że wiedziałam o Violetcie Villas, o Krystynie Sienkiewicz czy o Annie Chodakowskiej a o Kalinie Jędrusik nie.Jak to działa? Chcieli widzieć w Niej wampa to widzieli i właściwie jako ten wamp do dziś funkcjonuje w społeczeństwie. Żeby dojrzeć człowieka, wrażliwego trzeba szukać głębiej ale widać niewielu osobom się chciało.
   Piotrowi Gackowi się chciało i udało jednocześnie.Pięknie bez zbędnego patosu ale z szacunkiem i zachwytem. I te fotografie. Polecam.

  "Kalina.Jestem jaka jestem"
                                                             Piotr Gacek
                                                                    Wydawnictwo Jeden świat
                                                                     Warszawa 2010  
  
    Ocena książki: 4,5/6

1 komentarz: