poniedziałek, 21 maja 2012

Stosik numer 2

  Zapisałam się do kolejnej bibloteki, uczyniłam słusznie gdyż już za pierwszym razem udało mi się wypożyczyć książkę Umberto Eco "Cmentarz w Pradze" poza tym oczywiście kilka innych. Wraz z książkami wypożyczonymi dotychczas tworzą kolejny stosik, stos właściwie. Oto on :


 
2.Olga Tokarczuk "Bieguni"                  
3.Marsha Mehran "Zupa z granatów"    
4.Kałużyński &Raczek "Perły kina.Leksykon filmowy na XXI wiek, ekranizacje literatury"     
6.Javier Yanes "Władca równin"    
7.Ch.Hachweld -Tapukai "Niebo nad Maralal"
8.Umberto Eco "Cmentarz w Pradze"
9.E.Moran,J.Yu,V.Biktashev "Feng Shui"
10.Geldermalsen "Żona Beduina"
11.F.Dunlop "Płetwa rekina i syczuański pieprz" ( wiem, wiem ale czytam bardzo wolno ze względu na przerwy które spędzam na jedzeniu, nie da się tej ksiązki czytać i nie przygotowywać jedzenia,nie da się)
13.R.Barkley Ch.M.Benton "Nieposłuszne dziecko"
15.A.Krawczyk "Morderstwo niedoskonałe"
17.M.Wolski "Cud nad Wisłą"
18.Clara Rojas "Zakładniczka"
19.M.Bułhakow "Mistrz i Małgorzata"


 O kilku zapomniałam i nie znalazły się na zdjęciu.


I znajdująca się na zdjęciu ale za to nie na liście:
24.S.Leitgeber "Dyskretny urok salonów.Życie towarzyskie w międzywojennym Poznaniu"


 Książka Marii Ulatowskiej  już przeczytana jako pierwsza z tego stosu :-) Myślę że do końca czerwca już naprawdę starczy mi zajęcia.



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam
      Oby tylko zapału do czytania starczyło.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. stos robi wrażenie :) mam nadzieję, że wszystkie książki przeczytasz z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Podzielam nadzieję, z Eco wręcz mam pewność.

      Usuń
  4. Sosnowe dziedzictwo jest na mojej liście, tymbardziej,że właŚNIE SKOŃCZYŁAM :pRZYPADKI pani Eustaszyny" i bardzo polubiłam styl autorki. "Cmentarz.." podchodziłam i odłożyłam, może dlatego, że to był audiobook , na wersje papierową czekam, aż się zwolni. "Władca równin też jest obecnie zajęty". Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń