wtorek, 1 maja 2012

Z antykwariatu

  Ponieważ bardzo często kupuję książki w antykwariatach, na targu staroci czy na allegro, postanowiłam że co jakiś czas będę pisała o tych zakupach.Oczywiście starannie omijając dane sprzedawcy. Nie ma to być reklama a kącik w którym będę mogła się pochwalić moimi zdobyczami. Czasem, najczęściej, jest to kwestia przypadku że znajduję nagle coś co po prostu muszę mieć, ale zdarza się i tak że na konkretną powieść na przykład poluję długi czas ze względu na niedostępność bądz wysoką cenę.
  Mam też maleńką kolekcję książeczek dla dzieci na których ja sama uczyłam się czytać. Nie dosłownie, gdyż kupuję po prostu to co pamiętam z dzieciństwa.Pozycje mi bliskie,które swego czasu poruszyły we mnie odpowiednią strunę. W miarę nabierania nowych umiejętności będę zamieszczać zdjęcia.Bardzo chciałabym pochwalić się zbiorem a właściwie małym zbiorkiem z serii "Poczytaj mi mamo" czy "Z wiewiórką" myślę że wszyscy, mam na myśli oczywiście moich rówieśników je pamiętamy, z kolei wierzę iż osoby młodsze z chęcią poznają nasze pierwsze czytanki.
 
   Nie są to zabytki w ścisłym tego słowa znaczeniu, nie są to żadne białe kruki.W skrócie wygląda to tak :

    Serie:
             Dla maluszków
   - "Poczytaj mi mamo" Nasza Księgarnia
   - "z wiewiórką" Krajowa Agencja Wydawnicza
   - "Książeczki babuni"  Krajowa Agencja Wydawnicza      
   - "z krasnalem " Krajowa Agencja Wydawnicza

             Dla młodszych nastolatków
   - "Klasyka młodych" Iskry
   - i z takim specyficznie pisanym tytułem z wydawnictwa Czytelnik
   - niezależnie od wydania wszelkie powieści dla pensjonarek
 
             Dla moli po prostu
   - "Książki o książce" Ossolineum
   - i niezależnie od wydania wszystko o książkach, bibliofilach  i bibliotekach

        I wszystko o Poznaniu :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz