wtorek, 2 października 2012

Trójka e - pik

   Do wyzwania Trójka e - pik po raz pierwszy przystąpiłam w lipcu, udalo mi się z trzech propozycji przeczytać aż jedną ;-) czyli klasyczny kryminał była to powieść Agathy Christie jej opis znajdziecie tu . Przeczytać należało


   w lipcu
 
     klasyczny kryminał ze starej szkoły (Agath Christie,Artur Conan Doyle,Raymond Chandler)   -  Agatha Christie "Entliczek,pentliczek"  przeczytana w lipcu
     zbiór opowiadań
     powieść o watku paranormal   - Heather Graham "Krwawe żniwa"  - nadgoniłam we wrześniu

  w sierpniu

  udało się zrealizować wyzwanie Trójka e - pik w całości
  literatura skandynawska - Steve Sem Standberg "Biedni ludzie z miasta Łodzi"
  autor polski dotąd nie czytany  -  udało się nawet przeczytać dwie pozycje Agnieszka Błotnicka "Koniec wiosny w Lanckoronie"  i Dominika Bel "Klątwa Marianny"
  literatura z wątkiem XIX Anglii -  Katharine McMahon "Róża Sewastopola"
 
  we wrześniu
 
  o czasie przeczytałam tylko dwie  książki
  literatura faktu Alex Kerr "Japonia utracona"   Jarosław Kret "Planeta według kreta"
  klasyka światowa Fiodor Dostojewski "Biedni ludzie"
  fantastyka polska Andrzej Pilipiuk "Kroniki Jakuba Wędrowycza"

 
     
   Dostojewskiego kończę, jutro może coś napiszę poza  tym nadczytać muszę fantastykę polską z września i zbiór opowiadań z lipca. No i oczywiście biorę udział w pazdziernikowej trójce
 
   
w pazdzierniku
 
  autor naszego dzieciństwa  Małgorzata Musierowicz "McDusia"
  literatura przygodowa/podróżnicza
  pisarz pochodzący z krajów Morza Śródziemnego


        Sporo tego, marzy mi się nadgonienie pełnej Trójki aż do lutego. Jednak zakładam plan minimum czyli przeczytanie wyżej wspomnianych.

2 komentarze:

  1. Trójka e-pik to chyba najlepsze wyzwanie.
    Bardzo oryginalny pomysł!
    Mimo, że nie udaje mi się go realizować (w całości udało się tylko raz!) to ze zniecierpliwieniem czekam co miesiąc na nowe wytyczne i relacje Sardegny z podsumowania miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do wyzwania przystapilam dopiero w sierpniu i udalo mi sie zrealizowac te dwa wyzwnaia w calosci. Nadganiac nie bede, uczestnicze w innych wyzwaniach, a doba ma tylko 24 godziny. Bardzo lubie trojke e-pik, ciekawe wyzwanie, ktore mobilizuje mnie do odkurzenia wielu ksiazek na polce.

    Trzymam kciuki, abys mogla zrealizowac Twoje czytelnicze plany.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń