środa, 13 lutego 2013

Zdobycze biblioteczne i nie tylko.


  
    Obiecałam sobie jak co roku że nie będę kupować kolejnych książek,zadowolę się czytaniem własnych. Pilnowłam się i pewnie bym wytrzymała gdyby nie to że w Empiku była promocja i naprawdę tanio dostałam książki Beaty Pawlikowskiej, w bibliotece zaś za złotówkę od sztuki nabyłam dwa thrillery medyczne i oczywiście nie mogłam odpuścić sobie i kupiłam dwa pierwsze tomy kolekcji dzieł Hahette :-) .O tym że innym postanowienem było omijanie bibliotek z daleka (nie) wspomnę i co z tego wyszło.
  
   Z Empiku :

zródło:lubimyczytac.pl
   Beata Pawlikowska "Blondynka na Bali"   oraz zestaw dwóch tytułów czyli "Blondynka w Australii" i " Blondynka w Chinach"

zródło:lubimyczytać.pl
  
    
      Wszystkie trzy w twardej oprawie,lakierowanej ,piękne zdjęcia ,tyle przyjemności i to w cenie jednej :-) .
Przy okazji ,nech mi nikt nie próbuje wmówić że by nie skorzystał,soro tyle zaoszczędziłam to kupiłam dla syna kolejny,niestety ostatni tom Zwiadowców.

  
 
   




zródło:lubimyczytac.pl

  Dzięki Bogu w starej szacie graficznej i w miękkiej oprawie, a obawiałam się że mogą nie wydać, mając nową "wersję". Udało się.


 Zapowiada się ciekawie, przepadam za thrillerami medycznymi niezależnie od skutów ubocznych ich czytania. Takie mięso nagle zaczyna się gotować trochę jakby dłużej,ręce dokładniej się myje a i zwykłe pobranie krwi po takiej lekturze nie jest już takie niewinne.



 Z biblioteki wypożyczyłam tylko kilka książek ale i tak czuję wyrzuty sumienia.  

 Janusz Tazbir " Okrucieństwo w nowożytnej Europie"
Janusz Tazbir " Reformacja w Polsce"
Marek Edelman : Bóg śpi
 John Ajvide Lidoqvist "Wpuść mnie"
 Jakub Żulczyk "Świątynia" i ......


  najważniejsza :

 Nigel Godall konsultacja Tomasz Raczek ( !!!!)
 "Johnny Depp.Sekretne życie"  ( o książce)

 
 
Zdjęcie na okładce mogłoby być aktualniejsze,rozumiem jednak że kult młodości obowiązuje już nawet w biografiach osób tak charakterystycznych jak Johnny ,choć dla wielbicieli nie ma on znaczenia. W końcu kocha się Go za to jaki jest i czego dokonał a nie za to że  młodo wygląda.  

5 komentarzy:

  1. Też Pawlikowską nabyłam , ale inne pozycję : Blondynka w Kambodży; Blondynka w Meksyku; Blondynka w Brazylii. Tak więc podróżujmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blondynka na Bali czytałam mini wersję z NG i bardzo mi się podobała, ostatnio na wyprzedaży weltbildzie nabyłam kilka książek Pawlikowskiej, ale tej akurat nie, jednak przy pierwszej okazji promocyjnej kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanych zakupów i nabytków bibliotecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiązkowe zauroczenie i Magda K-ska od Beaty Pawliowskiej jestem uzaleznona podobnie ja o jej byłego męża niemęża Cejrowskiego, zarówno od ksiazek jak i od samych osób i ich programów.Nie ma że boli muszę mieć wszystko,oczywiście sensownie i z czasem. :-)

    Magdalenardo dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń