wtorek, 8 października 2013

Bzdury gadacie! Joanna Chmielewska z Alicją w Szwajcarii kawę pije !!!!

   Zmarła Joanna Chmielewska , najpoczytniejsza polska autorka kryminałów humorystycznych. Dla mnie pozostanie wiecznie żywa. Pozostawiła zdecydowanie zbyt mało swoich książek choć w bibliografii jest ich tak wiele. Wybaczcie że nie będę się tu wywnętrzać , mam wrażenie że zabrała i cześć mnie, mojej duszy. Zamierzam zatem sprzeciwiać się z całych sił  i możliwości przyjęciu w/w informacji. Dla mnie będzie żyć zawsze! Kiedy tylko zapragnę Jej towarzystwa sięgnę na półkę z książkami. I zarówno Ona jak i bohaterowie Jej książek zasiądą ze mną przy kawie i przeniesiemy się w czasie ...
Joanna Chmielewska zródło zdjęcia : internet
      

4 komentarze:

  1. Dokładnie. Jak Alicja wyjechała do Szwajcarii, to wiadomo było, że Joanna musi ją tam kiedyś odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I do tego popalają papieroska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i jak zwykle się spierają o to , która z nich lepiej pamięta

      Usuń