niedziela, 10 listopada 2013

Wyzwania , wyzwania i jeszcze raz .... wyzwania

   Zrobiłam małe porządki w moich notatkach dotyczących wyzwań , skończyło się to marudzeniem u Agnieszki (zapraszam) ponieważ nagle okazało się że nie wpisałam jej kilku linków do przeczytanych i opisanych w ramach jej wyzwania książek.
 
   Przy okazji małe podsumowanie tego wyzwania czyli Czytamy serie wydawnicze :
             

   Czytam a raczej zgłosiłam siedem serii , z tego według zasad ukończyłam jedną co nie oznacza że nie będę kontynuować. Poniżej lista przeczytanych lektur.
   Klasyka Kryminału
  "Kieszeń pełna żyta" Agat Christie
  "Strzały w Stonygates" Agata Christie
  "Po moim trupie" Rex Stout
  "Jesteś tylko diabłem" Joe Alex
 
  Z różą wiatrów
   "Zagubiony w Chinach" J.Maarten Troost
   "Droga na Hokkaido" Will Ferguson

 Terra incognita
   "Życie jak w Madrycie Tochigii japońskiej prowincji"
   "W Azji" Tiziano Terzani
   "Listy przeciwko wojnie" Tiziano Terzani

 Reportaż - Wydawnictwo Czarne
   "Dzienniki Kołymskie" Jacek Hugo Bader
   "Miedzianka. Historia znikania." Filip Springer

 Z mroków przeszłości
   "Pani na Czachticach" Jozo Niznansky
   "Wład Palownik. Prawdziwa historia Drakuli" C.C. Humphreys

 Bieguny
   "Żony polarników" K. Herbert

 Biblioteka Syrenki
   "Ciemne sprawy dawnych Warszawiaków" Stanisław Milewski

 
     Postanowiłam również zgłosić się do wyzwań na blogu u Basi "Czytelnia Czytanie czyli bujanie w obłokach wyobraźni" są to trzy wyzwania a każde z nich pociąga mnie równie mocno.
                       
 
 "Rosyjsko mi"  i tu już będę mieć pierwszą pozycję "Cichy Don" M. Szołochowa , który aktualnie czytam.
                                  
                          

 
                                     "Czytam Anne Rice"
     
         

                                     
                                      "Czytam Kinga"
 


   

6 komentarzy:

  1. Ale mnie pięknie zareklamowałaś - widzę, ze szalejesz z wyzwaniami, wspaniale. Życzę cudownego czytania :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego, spokojnego CZYTANIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję "Cichy Don" mi ostatnio życie ratuje przy migrenie :-)

      Usuń
  3. Powodzenia w wyzwaniach! :)

    Jeśli masz ochotę, to zapraszam Cię do mnie na konkurs, w którym można wygrać "Inne zasady lata" Benjamina Alire Sáenza. Po szczegóły zapraszam tutaj - http://sylwuch.blogspot.com/2013/11/konkurs-wygraj-inne-zasady-lata.html

    OdpowiedzUsuń