czwartek, 9 kwietnia 2015

Ks. Józef Orchowski "Święta Siostra Faustyna i Boże Miłosierdzie" i nie tylko.

  Autor : Ks. Józef Orchowski
 Tytuł :  "Święta Siostra Faustyna i Boże Miłosierdzie"
 Gatunek : religia

      Książeczka wprost wymarzona jako lektura tuż przed świętami Wielkanocnymi. Pochłonęłam ją w tempie ekspresowym, nie było to zresztą trudne , skromna objętość i prostota ( proszę nie mylić z prostactwem) języka jakim jest napisana z pewnością ułatwia zagłębienie się w temacie. Poznajemy losy siostry Faustyny oraz to w jaki sposób powstał jej "Dzienniczek". Dowiadujemy się też o tym jak powstał obraz "Jezu ufam Tobie" a jest to historia godna uwagi.
  
     Dzisiaj skończyłam też czytać książkę "Ostatnia godzina" jednego z moich ulubionych autorów  Michaela H. Browna. To jest dla odmiany książka cegła , ponad 500 stron. Jednak prawie wcale tego nie czułam , no może poza momentami gdy musiałam ją trzymać w ręku. Wtedy faktycznie ciężar był odczuwalny ;-) Poważnie jednak muszę stwierdzić iż jest to jedna z lepszych pozycji , które czytałam na temat objawień. O niej napiszę jednak w wolnej chwili.

     Wracam do powieści "Konik, szabelka" Anny Nasiłowskiej , mimo sporej już przerwy wróciłam do niej i okazuje się iż jest naprawdę interesującą pozycją. Dawno już o niej wspominałam przy okazji pisania o Nagrodzie Literackiej Gdynia 2012 do której była nominowana. Wtedy nagrodę otrzymała  Magdalena Tulli za"Włoskie szpilki" a ja obiecałam sobie że przeczytam te wszystkie nominowane powieści.... no to przeczytałam pierwszą ! Wstyd liczyć po ilu latach. Nie przeczytałam , czytam jeszcze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz