piątek, 27 marca 2015

Alex Kava "Kolekcjoner"

   Autor : Alex Kava
  Tytuł : "Kolekcjoner"
  Przekład : Katarzyna Ciążyńska
  Wydawnictwo : Mira
  Seria : New York Times Bestsellers Authors
  
               
                     

 
      Nie zachwyca ale też nie wywołuje wstrętu. Ot lektura na wieczór kiedy nie ma nic lepszego pod ręką. Zbyt szybko wszystkiego się dowiadujemy, zbyt mało tu napięcia , nastroju czy jakiejkolwiek tajemnicy. Mało emocji mimo iż wątki dają większe możliwości w tym względzie, takie to trochę jakby pisane od niechcenia. Pamiętam że kiedyś czytałam dwie inne powieści i było dużo lepiej , wprawdzie były to thrillery ale to wszystkiego nie wyjaśnia. Wtedy naprawdę się wciągnęłam , bałam i przeżywałam wszystkie emocje bohaterów, w stosunku do których nie dało się pozostać obojętnym . W "Kolekcjonerze" nie znalazłam nikogo do kogo mogłabym poczuć choć nić sympatii. Zakładam że jest to po prostu słabsza pozycja wśród tych naprawdę dobrych , tak też się zdarza :-) 

  Książka z półki 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz