piątek, 9 listopada 2012

" Pierwsze zło" czyli Saga "Przeznaczenie" tom 2

     Dalsze losy przygarniętej przez Gurine małej cygańskiej ( tak wiem romskiej) dziewczynki. Tytuł tomu adekwatny do treści gdyż po raz pierwszy zaczepki dzieci stają się niebezpieczne i zagrażają nie tylko zdrowiu ale i życiu Hansine.Kończy się to tragicznym wypadkiem , czy dziewczynka wyjdzie z tego cało?
   Coraz intensywnej rozwija się wątek Kari, uzdrowicielki do której jak zazwyczaj w tajemnicy udają się po pomoc różni mieszkańcy okolicy, oczywiście jak to bywa Kari jest uznawna za "czarownicę" i  oficjalnie kontaktów się z nią nie utrzymuje.Nie ukrywam że fakt iż główna bohaterka jest takiego a nie innego pochodzenia i przyjazni się z Nią są dla mnie najsmakowitszymi wątkami tej sagi oby tak dalej.
   Wręcz postanowiłam założyć nowy blog. Tylko kiedy ja znajdę czas?

  Niemniej do czytania zachęcam :-) myślę że po SoLL i "Córach życia" będzie to moja ulubiona saga.


  
        
   Pierwszą okładkę z SoLL poznajecie ? Moja ukochana saga
 :-)
  
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz