niedziela, 29 grudnia 2013

Dziękuję Basiu !!!


    Dziękuję Basiu za książkę , dotarła dzień przed Wigilią dokładniej dostałam awizo i miałam zagadkę na święta ,któż to mógł coś do mnie wysłać. Wprawdzie pamiętałam o Twoim komentarzu Basiu , jednak nie wierzyłam że to prawda , wiem wychodzi ze mnie cyniczny stwór.
  W końcu w piątek odebrałam przesyłkę z poczty i jestem najszczęśliwszym zalanym molem książkowym gdyż dostałam od Basi z Pięciu pór roku książkę i to książkę , która sama zamierzałam kupić jak już wygrzebię się z ciekawego zajęcia liczenia strat. A teraz bezczelnie się pochwalę Basiowa pocieszajka wygląda tak :
 
   


    Niestety nie zrobię zdjęcia piszę cały czas z córką na kolanach, nie ma mowy by zeszła.
   
    Basiu dziękuję :-)

6 komentarzy:

  1. Cieszę się Ilonko, że choć trochę umiliłam Ci ten trudny dla Ciebie czas!
    Życzę Ci miłej lektury i bardzo cieplutko pozdrawiam znad Tuwima- Urbanka, dla którego rezerwuję teraz każdą wolną chwilę, a Brzechwa grzecznie czeka:-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje raz jeszcze! Przyznam się że takiej niespodzianki się nie spodziewałam a przyszła w idealnym momencie.
      I miłej lektury życzę.

      Usuń
  2. Zachęcam do udziału w moim nowym wyzwaniu na rok 2014: CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ

    OdpowiedzUsuń