niedziela, 8 września 2013

Spóznione losowanie i usprawiedliwienie

 
   Bardzo Was przepraszam że wyniki dopiero dzisiaj zamiast w piątek ale miałam małe zamieszanie po zalaniu mieszkania , nie tylko swojego zalałam również dwa mieszkania pod nami. Banalna sprawa - wężyk pod zlewem. Wrrr
  Dopiero dziś mam chwilę czasu , w przeciwieństwie do wody i zlewozmywaka w kuchni. Na to jeszcze poczekam. Dodatkowo w zmywarce włączyła się blokada automatyczna i myśleliśmy że i ona się zepsuła, dzięki Bogu okazało się że nie. Zatem proszę o wyrozumiałość.


    Po "Pamiętnik Stefana" zgłosiła się jedna osoba zatem bez losowania do niej pojedzie ta książka. Jest to eyesOFsoul , przypominam o wysłaniu mi adresu mam dla Ciebie również książkę o "Szymonie Wiesenthalu"  wyślę obie razem. Pod warunkiem otrzymania adresu oczywiście.

   Na biografię Katarzyny II było więcej chętnych :

    Faledor
    Zosiek
    Eliza
    Barbara Wójcik
 
  Wybaczcie brak zdjęć ale w tym zamieszaniu nie mam do nich głowy, nawet dzieci nie angażowałam do losowania. Szczęśliwą posiadaczka książki została Zosiek , również proszę o wysłanie mi adresu do wysyłki.
  
    

4 komentarze:

  1. Gratuluję! Biografię Katarzyny II sama chętnie bym przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dziękuję, bardzo się cieszę. Adres wysłałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiek wysłane , zamiast odpisać na pytanie usunęłam przepraszam Cię bardzo. Podobnie Urke - Nachalnik już został wysyłany. Jedynie czekam na mail od eyesOfsoul z adresem.

      Usuń