piątek, 25 maja 2012

C.S.Forester "Szczęsliwy powrót" i "Okręt liniowy" czyli polecanki

  "Szczęśliwy powrót" i "Okręt liniowy" C.S.Forester
                                                               Wydawnictwo Remi Katarzyna Portncka  2012
                                                                 
                                                    


 Niespodzianka!!!  Domyślam się że wszyscy zainteresowani już o nowym wydaniu wiedzą, jednakże biorąc pod uwagę istnienie takich gap jaką jestem ja,postanowiłam zamieścić tę jakże radosną wiadomość na blogu.
  Pozostaje marzyć usilnie by Gwiazdor przed Wiglią zdążył ( a czasu ma dużo) zgromadzić fundusze na, mam nadzieję przynajmniej trzy tomy.

   Wierzę że o  nowym wydaniu "Imienia róży" Umberto Eco nie ma potrzeby informować,zatem dzielę się z wami moim szczęściem gdyż już zakupiłam. Pozycja obowiązkowa! Już widzę ile uciechy sprawię mojej rodzince siedząc z dwoma książkami o tym samym tytule i czytając stronę z jednej a pozniej to samo z drugiej.Zamierzam przeprowadzić śledztwo, wyrażam niniejszym że liczę na to iż wydawca NIE ZAZNACZYŁ zmian w tekście.

 "Imię róży" Umberto Eco
                                                                  Oficyna Literacka Noir sur Blanc  2012
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz