niedziela, 6 maja 2012

"Ale JA tak CHCĘ !" Beata Ostrowicka



  Tytuł:"Ale JA tak CHCĘ!"
  Autor:Beata Ostrowicka
  Ilustracje: Krystyna Lipka-Sztarbałło
  Wydawnictwo: Literatura
   Łódz 2006 
  

  To ostatnio ukochana książeczka mojej córki, może ją oglądać dniami i nocami na okrągło, wielka to zasługa ilustratorki ,autorki oczywiście też jednak moja Irenka zdecydowanie woli oglądać. Wcale jej się nie dziwię , sama jestem pod wrażeniem. Na zdjęciach nasze ukochane ilustracje . Pierwsza moja ,prawda że przecudna?

Tę drugą uwielbia moja pociecha, wiecznie na niej "chodzi" po schodach i przechodzi przez wszystkie widoczne na obrazku drzwi.

 Historyjka w zabawny sposób uczy tolerancji dla odmienności i tłumaczy że wcale nie jest najważniejsze by wszystko było tak jak dziecko chce. Że należy szanować innych nawet jeśli wydają nam się dziwni. Mnie osobiście przypadła do gustu, córce również. Sama nie wiem co bardziej mnie przyciąga tekst czy przecudne ilustracje. W każdym razie z czystym sumieniem polecam.

  Ocena książki: 6/6                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz