czwartek, 21 czerwca 2012

Euro 2012 ćwierćfinały

Zespoły:                                                                    Moje typy:
  Czechy - Portugalia  21.06.2012                      Czechy  
  Niemcy - Grecja        22.06.2012                       Niemcy
  Hiszpania - Francja  23.06.2012                       Hiszpania
  Anglia - Włochy        24.06.2012                        Włochy

 _______________________________________________________________________________

 Czechy - Portugalia

   Pierwsza połowa bez bramki, za to z dwie żółte kartki ,wprawdzi na miejscu Howarda Webba w 21 minucie dałabym Jirackowi żółtą kartkę. Kibicuję Czechom ale faul na Ronaldo był nie fair i do tego dyskusja z arbitrem.
   W 24 minucie Ronaldo ( jak zwykle) strzela i dzięki Cechowi nie ma gola. Pierwszą żółtą kartę dostał Nani , drugą Veloso.
  
   "Wyjął colta i strzelił.Słabo naładowany ten colt"  dyskutują o Ronaldzie komentatorzy :-)
 
   Właściwie jak na razie mecz taki sobie, ale się Czesi napracowali i mam nadzieję że wygrają.
               
   Portugalia wygrała, bramkę zawdzięczają  Ronaldo. Buuu .Tak się zmartwiłam i przeżywałam że dałam sę nabrać na 2: 0 , usłyszałam tylo jak mąż komentuje: "jest akcja, i jeeest 2 : 0 "ale się zdenerwowałam a oni w śmiech ,okazało się że dałam się nabrać bo to była powtórka. Popłakałam się ze śmiechu w efekcie :-)

_________________________________________________________________________________

Niemcy - Grecja

            4 : 2

   Ktoś miał wątpliwości? Dobrze że był ten karny, wbrew pozorom bardzo cieszyłam się również z bramek dla Grecji.

  _______________________________________________________________________________
   
  Hiszpania - Francja

            2  :  0

    To pozostał jutrzejszy dzień i półfinały, ciekawam kto w nich jeszcze będzie grał Włosi czy Anglicy? Stawiam na Włochów. Na razie pomyliłam się raz, zobaczymy jak dalej.

________________________________________________________________________________

 Anglia - Włochy

    Dziś koniec ćwierćfinału,trzymam kciuki za Włochów.

    Wiedziałam Buffon jest WIELKI a ja tego nie widziałam :-( bo moja córka się obudziła i przyszła do mnie spać.i musiałam wyłączyć TV !!!

     2 : 4 karne  :-)  pamiętam karne w rozgrywce Czechy - Włochy to były dopiero emocje dwóch genialnych w swoim zajęciu bramkarzy , na takim poziomie ,cóż tym razem na taką  przyjemność nie ma szans . Wtedy też wygrał Buffon.A jakże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz