sobota, 9 czerwca 2012

Euro 2012 : Dania - Holandia ; Niemcy - Portugalia

  Na wstępie przyznaję że kibicuję Holandii i na razie wynik  1:0 dla Danii mnie nie satysfakcjonuje, ba martwi mnie ale wierzę że będzie lepiej.
  Tyle niewykorzystanych szans, w 3,5 i 7 minucie :-( 
   Bramka w 24 minucie całkowite zaskoczenie.
  I kolejna piękna akcja Robena w 35 minucie cóż z tego skoro bez zmiany wyniku :-(

  Kibicuję dalej!

  Do 51 minuty aż cztery nieudane próby strzelenia bramki przez zawodników Holandii. Za to w 54 minucie piękna akcja Duńczyków.
  W 66 minucie żółta kartka dla kapitana Holandii - Mark van Bommel,w 77 żółta kartka dla Duńczyków i w 80 kolejna dla Duńczyków - Kvist za dotkniecie piłki ręką.
 
  Zmiany:
 71 min. w Holenderskiej drużynie  Jong/Vaart
               Apellay/Huntalar
 73 min. w Duńskiej Eriksen/Schone
  pózniejsze : van der Wiel/Kuyt
                      Rommedahl/Mikkaelsen
           
             
  Dania wygrała!  1:0 :-)
  
Za 45 minut mecz  Niemcy - Portugalia  ; kibicuję Niemcom , mało patriotycznie ;-)  Podolski i  Loew  i wszystko jasne.

________________________________________________________________________________

     Bałam się, o wynik rzecz jasna. Niby byłam pewna ale ...
   
    
      Właściwie niestety nic specjalnego poza żółtymi kartkami i nieudanymi golami się nie działo a szkoda.  No i GOL w 72 minucie - Gomez , jeszcze pomarudzę liczyłam na Podolskiego.

    Klose miał urodziny ! ( edycja 10.06.2012 stąd czas przeszły)
  
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz