niedziela, 17 czerwca 2012

Euro 2012 cd.

 Dania - Niemcy  1 : 2  nareszcie Podolski :-)  i druga bramka Bender

 Portugalia - Holandia  2 : 1 obie dla Portugalii Ronaldo

   Skaczę po kanałach i oczywiście o obu golach ( tych drugich) dowiedziałam się tylko z przekazu komentatorów, to się nazywa mieć szczęście niespodzianka bez nerwów i oczekiwania :-)____________________________________________________________________________

   18.06.2012

 Hiszpania  - Chorwacja   0 : 0 do przerwy  wynik 1 ; 0 dla Hiszpanii

 Włochy  -  Irlandia          1 : 0 do przerwy wynik  2 :  0 dla Włoch

 ____________________________________________________________________________

Szwecja - Francja   2 : 0 dla Szwecji ,moje wielkie rozczarowanie a co tam,nie wnikam w to kto miał większe szanse ale ja kibicowałam Francji :-) ; trzy żółte kartki nie robią wrażenia za to na gola w ostatniej prawie chwili jestem obrażona o!

Anglia - Ukraina 1 : 0 dla Anglii i tu mimo całej sympatii do Anglii protestuję ( wiem mogę sobie) i nie przyjmuję wyniku do wiadomości ,remis albo nic,o bramkę strzeloną Anglikom mi chodzi i chyba nie jestem odosobniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz