piątek, 2 sierpnia 2013

"Depozyt" do wzięcia czyli komu książkę , komu ?


   Mam nową serię książek Joanny Chmielewskiej co jest przyczyną niezłego zamieszania. Posiadam bowiem niektóre tytuły potrójnie , postanowiłam kilku z nich się pozbyć. Nie całkowicie ale na diabła mi trzy te same ? Dwie jeszcze ok ale trzy? Zatem jeśli ktoś wyraża chęć przygarnięcia proszę o informację pod postem. Dziesiątego sierpnia zamierzam wybrać spośród chętnych osobę do ,której trafi poniżej prezentowana książka.

           
 
 Zdjęcie przedstawia wydanie Versu . Jedyna zasada obowiązująca w tej zabawie :  nie wysyłam książki za granicę, tylko na terenie Polski.
 
 Jako że jestem w trakcie remontu książek pojawi się więcej, niekoniecznie tej autorki. Następna do zdobycia to ..... tajemnica. Zdradzę ją jedenastego sierpnia.  

6 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)

    coolmamma@o2.pl

    Z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    bumpy@onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. :)

    karolina30071994@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ZGŁASZAM SIĘ.
    krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ksiazkę w domu, ale jest świetna, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie czytałam Chmielewskiej więc chętnie się zgłaszam.
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń