niedziela, 11 sierpnia 2013

Do wygrania tym razem " Szymon Wiesenthal" Tom Segev

 
    W szale wyprzedaży w księgarni Weltbild zakupiliśmy z mężem podwójnie tę pozycję, ja będąc osobiście w księgarni mąż dokonując zakupu internetowego. Wkrótce okazało się że mamy dwa egzemplarze ,nie tylko tej książki zresztą. Zamierzam zatem się nią podzielić. Podobnie jak w przypadku poprzedniej książki jedyna zasada obowiązująca chętnych to ta że wysyłam wygrana pozycję tylko i wyłącznie na terenie Polski. Zapraszam chętnych do zgłaszania się, książka jest w stanie idealnym, twarda oprawa i myślę całkiem interesująca historia o słynnym "łowcy nazistów" . Polecam.

      


   A  tu można o niej poczytać. Kontrowersyjna postać, tym bardziej uważam warto poznać wszystkie możliwe fakty a ta książka nam na to pozwoli.
    Zapomniałam o najważniejszym, szesnastego ( zawsze w piątek) sierpnia napiszę kto z chętnych wygrał a siedemnastego ( zawsze w sobotę)  przedstawię kolejną książkę do wygrania.

8 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się zgłoszę :)
    beataalfa@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Mój e-mail: lolo2901@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno, kto nie sprzyja szczęściu, ten szczęścia nie ma.
    Więc i ja się zgłaszam (licząc na odrobinę szczęścia).

    Mój e-mail: eyesOFsoul90@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mi głupio się zgłaszać, bo dopiero co wygrałam u Ciebie książkę, ale kusi mnie taka pozycja.
    Mam nadzieję, że nie wygram.
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkradł się w informacji błąd - nie czerwca a sierpnia.

      Usuń
    2. Dziękuję zaraz poprawię.

      Usuń
  6. Naknociłam zdrowo z miesiącem i nie tylko , również z dniami. W ramach wynagrodzenia zrobię jeden dodatkowy konkursik z samymi niespodziankami. O tym jednak jutro. Wraz z nową książką do wygrania.

    OdpowiedzUsuń