piątek, 23 sierpnia 2013

Nowa seria kryminałów "Przypadki Daisy D" czyli czytamy serie wydawnicze część III

 
   "Anglia, wczesne lata dwudzieste XX wieku. Młodziutka arystokratka Daisy Dalrymple  podejmuje szokującą dla bliskich decyzję : zamiast pozostawać na utrzymaniu krewnych, postanawia sama zarabiać na życie. Dostaje posadę dziennikarki w redakcji miesięcznika Town and Country.To doskonała okazja do realizowania innych pasji - rozwiązywania zagadek kryminalnych i ... flirtowania z przystojnym inspektorem Scotland Yardu."

           
   Poprzednie kryminały wydawnictwa czyli przygody Agaty Raisin i Hamisha Macbetha raczej pożyczałam, tylko kilka tomów mam własnych. Niejednokrotnie już tego żałowałam, będzie czas i możliwości to nadrobię to niedopatrzenie. Tym razem prawie zrobiłam podobny błąd. Pożyczyłam tom drugi. I po kilkunastu stronach pobiegłam do kiosku po tom pierwszy, drugi też muszę sobie kupić własny. co więcej główna bohaterka na tyle przypadła mi do gustu że zdecydowałam się na prenumeratę kioskową. Mam nadzieję że wszystkim miłośnikom kryminałów przypadnie do gustu. 

                   
  Seria tych książek będę czytać w ramach wyzwania Czytamy serie wydawnicze u Agnieszki.

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze Agathy Raisin i MacBetha nie czytałam a już kolejną serię wydają. Trochę wolniej poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przeczytałam tom pierwszy "Śmierć w posiadłości Wentawterów", dla mnie to była przyjemna lektura i postaram się przeczytać kolejne tomy, jednak jeszcze nie mam kolejnych książek. Czy następne są równie wciągające?

    OdpowiedzUsuń