piątek, 30 sierpnia 2013

"Katyń" trafia do ...

  
   Ma nowego właściciela, jako że ogarnął mnie leń kompletny tym razem "losowanie" odbyło się trochę inaczej zgłosiły się trzy osoby każdej z nich przypisałam kolejny numer, czyli 1,2, i 3
   1 - Basia
   2 - Natanna
   3 - Jjon
  Syn został poproszony o wybranie cyfry od 1 do 3 i wybrał



             1 -  Basię  :-)
   Gratuluję i jak zawsze czekam na adres do wysyłki : Ilona.a@op.pl

  Jutro ostatnia już wakacyjna książka , jaka ? Niespodzianka.
  Poza tym mam do wydania dwa pierwsze tomy sagi "Wilcze oczy" autorstwa Trude Braenne Larsen czyli opowieść z czasów wikingów porównywana z "Sagą o Ludziach Lodu" Margit Sandemo. W ramach oszczędności oraz ograniczania zachcianek zrezygnowałam z kupna całej sagi. Pierwsza osoba , która w komentarzu do tego tekstu wyrazi chęć przygarnięcia tych dwóch skromnych tomików dostanie je w prezencie, wysyłka tylko na terenie PL.
      
        


3 komentarze:

  1. Jestem okropna, ale jak przeczytam to udostępnię jeszcze wielu czytelnikom i nie zmarnuję książek. Pozdrawiam " siostrę po fachu"! i zapraszam na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście już podaję adresik i dziękuję za KATYŃ! Pozdrawiam Syna!

    OdpowiedzUsuń