sobota, 10 sierpnia 2013

Wyniki czyli nowym właścicielem "Depozytu" Joanny Chmielewskiej zostaje ..... (fotorelacja)


 Nie ma tak łatwo, do zabawy zgłosiło się pięć osób.
 
    Skrawki Myśli
    Zosiek
    Irytacja
    Cyrysia
    Natanna

     Przygotowałam się do losowania jak można było najlepiej w remontowych warunkach i z synem po szpitalu. Wyglądało to mniej więcej tak :



    Po wpisaniu na kartce wszystkich uczestników, pocięłam ją na równe paseczki i wrzuciłam do miski.
                              
                         
 
 

    Kolejny krok należał do syna a on wylosował .......

    
            
      osobę która stała się właścicielką książki , świetnego kryminału obyczajowego powiedziałabym. Tą osobą jest :

      Natanna 


     Gratuluję i proszę o adres do przesyłki na adres : ilona.a@op.pl

2 komentarze:

  1. Gratuluję Natannie i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miła niespodzianka. Nie zaglądałam ostatnio na blogi i dlatego przegapiłam. Jak na razie widzę szczęście w konkursach mnie nie odstępuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń